Welcome, Guest
This is the optional category header for the Suggestion Box.

TOPIC: reebok x kendrick lamar

reebok x kendrick lamar 5 years 4 months ago #5973

• Betty Blume
  • Betty Blume's Avatar
Det er nødvendigt at introducere baneskoene med skiver. crossfit reebok sko Vi må huske, at folk ofte bærer denne slags sko udendørs. Lad os først se skoernes udseende. Vi er nødt til at analysere skoens alle facetter. Adidas 1's ydre er almindelig. Adidas polstringssystem ligner Nike's sko. Cyber-teknikken anvendes ofte i denne slags sko. Så udseendet er ikke specielt. Folk vil se forbedringerne af sko 'udvendigt. Lad mig introducere strukturen af skoene i detaljer. Først skal vi se slidbanerne fra Adidas 1.

Der er nogle elektriske linjer i skoene. Vi drejer skruerne for at justere hårdheden. Når linierne reduceres, bliver dæmpningen stærkere. Hvis kredsløbene øges, er effekten af dæmpning meget værre. Vi må nævne cellerne. Skoene hører til højteknologiske produkter. Vi skal tænde for afbryderen gennem elektriciteten. Batterierne er i slidbanerne. Hvis folk afslører indersålene, kan de finde disse celler. Batterierne er meget billige på markedet. Batterierne kan dog vare cirka 100 timer. Endelig crossfit sko reebok repareres skoene hele tiden. Du kan få en nøgle fra butikkerne.

Kvinder kan bare ikke få nok af tasker eller tøj. Godt for os mænd, det? S sko. Vi er skøre efter sko! Uanset om det er sportssko eller oxford-sko, ville vi meget gerne have masser af par i vores garderobeskabe. Baseret gule reebok sko på erfaring kan os fyre gå ud og shoppe efter de bedste mænds sko i byen uanset prisen og hvorfor ikke? Sko ser super sexet ud på ethvert tøj, og får os til at se meget charmerende, smuk, dynamisk og hot ud! Før jeg handler mænds sko, sørger jeg også for, at jeg kender de nyeste trends. Og det er ingen hemmelig farve og mønster, der kommer til at dominere mænds mode denne kommende sæson.

Jeg har kørt i ASICS GT 2150 siden omkring 1. januar. I den tid er jeg gået fra at løbe 30 sekunder og derefter gå, til at løbe hvide reebok sko 13-15 miles komfortabelt. For at være ærlig, købte jeg 2150'erne, fordi sportsudstyr havde dem i en EEEE-bredde, og vel vidende, at min forfod har en tendens til at sprede og udvide meget ved påvirkning, går jeg altid med en sko bredere end min fod måler. (Aldrig en blister til mig i 2150). Jeg købte et par Saucony Kenvara 2 i størrelse 11 i går (det er ca. en halv størrelse større, end jeg normalt bærer). De kommer ikke i store bredder, ingen af de minimalistiske sko, de så ud til (jeg har en EEEE i min Asics).?

Asikere skal være bekymrede for den minimalistiske bevægelse, hvis de sender deres store "chef" Bartold for at diskutere med mennesker, der ikke har brug for bevis for deres løbstil. ? Hvorfor skulle Bartold ellers se på websteder, der hedder 'Nul Drop'? ? Jeg kører minimalt, fordi det fungerer for mig. ? Vi behøver ikke at sælge et produkt, som Asics gør. "Jeg tror ikke", at vandskofabrikanten tænkte på mine 15 kilometer lange jaunts, mens de designede dem. ? Derfor bør Bartolds tilstedeværelse på dette websted og 'Zero Drop' tages som et kompliment for mine minimale løbere med, at de største skoproducenter tager os en alvorlig trussel mod deres reebok 2019 filosofi: en klar sejr.

Godt spørgsmål. Det ser ud til, at de største virksomheder som ASICS er mere markedsføring og sælger drevet end lige. Hvis dit hovedfokus på vestlige markeder er i 20 års dæmpning og støtte, er det virkelig svært at ændre din "filosofi". På den anden side: Jeg tror ikke, at løbere på forskellige markeder har grundlæggende forskellige behov. ASICS og de andre store spillere henholdsvis deres landsafdelinger synes åbenlyst og handler sådan. Det er mærkeligt. Måske bliver de overskredet af virkeligheden (eller måske ikke) på det marked, hvor de fortalte deres historier om teknologi og biomekanisk-korrekte drevne high-tech-sko.
The administrator has disabled public write access.